Zasady franczyzy

Franczyza

 

Szanowni Państwo,

W ciągu 30 lat działalności stworzyliśmy polską markę, która dla wielu Klientów nosi znamiona kultowej. Kiedy wprowadzaliśmy na rynek gastronomiczny pierwsze hamburgery o konkurencji z Zachodu nikt jeszcze w Polsce nie słyszał. Na przestrzeni lat wielokrotnie zmienialiśmy ofertę produktową, ulepszając dania tradycyjne typu: hamburgery, frytki i wprowadzając nowe: dania drobiowe, sałatki, desery. Zwiększając różnorodność oferty staramy się zapewnić naszym Klientom większą możliwość wyboru. Jednocześnie konsekwentnie dbamy o jakość składników: 100% mięso wołowe i wieprzowe, bez MOM-u, zawsze świeże, warzywne dodatki oraz lekkie, chrupiące bułki. A całość podkreślona autorskimi, pysznymi sosami. Oprócz produktów, ogromną uwagę przykładamy również do jakości obsługi naszych gości oraz wyglądu lokali.

Proponujemy Państwu przystąpienie do sieci Mr Hamburger – marki ugruntowanej na polskim rynku, rozpoznawalnej i posiadającej ogromny potencjał rozwojowy. Zapraszamy do zapoznania się z naszym modelem franchisingowym, który opiera się na założeniu, że firma będzie mogła odnieść sukces jedynie wtedy, gdy odniosą go współpracujący z nią Partnerzy.

W chwili obecnej pod naszym logo działa 14 lokali w województwach śląskim, opolskim, lubuskim i łódzkim. 8 z nich to bary własne, 6 jest prowadzonych przez franczyzobiorców. Siła franczyzobiorców tkwi w doskonałej znajomości społeczności lokalnej i możliwości szybkiej reakcji na jej potrzeby. Pomysły i opinie wyrażane przez naszych franczyzobiorców zawsze są rozpatrywane i mają duży wpływ na strategiczny rozwój firmy.

 

I. Wprowadzenie

Oferujemy:

– doradztwo i pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji oraz w negocjacjach czynszowych,
– kompleksowe wykonanie projektu budowlanego i wizualizacji lokalu (odpłatność na preferencyjnych warunkach),
– pomoc przy uzyskaniu niezbędnych pozwoleń (warunki techniczne, sanepid, urzędy miast/gmin),
– nadzór nad wykonaniem aranżacji lokalu,
– zakup mebli i urządzeń gastronomicznych na preferencyjnych warunkach,
– objęcie Partnera umowami sieciowymi na zakup towarów (wraz ze zniżkami),
– objęcie Partnera warunkami sieciowej umowy z firmą obsługującą terminale,
– ciągłość logistyki dostaw,
– pakiet szkoleń wstępnych oraz okresowych (cyklicznych, produktowych),
– planowanie działań marketingowych związanych z otwarciem lokalu i ich nadzór,
– regularne, okresowe wizyty w lokalach,
– pomoc w zarządzaniu sprzedażą i personelem,
– know-how, podręcznik operacyjny, księgę wzorcową, księgę dań, podręcznik obsługi klienta, podręcznika HACCP,
– prowadzenie akcji promocyjnych według planu marketingowego,
– materiały marketingowe,
– podłączenie do sieciowego systemu sprzedaży i sprawne zarządzanie sprzedażą,
– kredyt kupiecki na pierwsze zatowarowanie,
– pomoc przy ubieganiu się o leasing na umeblowanie i wyposażenie lokalu.

 Oczekujemy:

– posiadania kapitału przeznaczonego na inwestycję,
– uiszczenia jednorazowej opłaty operacyjnej w momencie podpisania umowy franczyzowej,
– uiszczania opłat miesięcznych royalty od obrotów netto w wysokości 6%,
– posiadania tytułu prawnego do lokalu przeznaczonego na prowadzenie baru Mr Hamburger,
– wykonania prac adaptacyjno – remontowych w lokalu, wg naszego projektu (wszystkie punkty Mr Hamburger mają jednolitą wizualizację) i przez firmy przez nas wskazane,
– wykonania aranżacji i umeblowania lokalu zgodnego z naszym projektem,
– wyposażenia lokalu w niezbędny sprzęt gastronomiczny zgodnie z naszymi zaleceniami i wskazówkami,
– zakupu towarów i produktów u dystrybutorów wskazanych przez Mr Hamburger,
– podłączenia w lokalu sieci internetowej i utworzenia strefy Wi-Fi (w lokalach z salą jadalną),
– zaangażowania w prowadzenie i zarządzanie barem,
– nastawienia na sukces,
– ścisłej współpracy z przedstawicielami Mr Hamburger i stosowania się do zaleceń firmy.

 II. Kandydaci

Osoba, która zdecyduje się na współpracę z nami musi mieć  przekonanie do wartości i potencjału marki Mr Hamburger. Nasi franczyzobiorcy to najlepsi ambasadorowie marki, dzięki nim możemy się stale rozwijać, realizując strategię firmy.

Od kandydatów oczekujmy dokładnie tego, czym sami się kierujemy:

– przedsiębiorczości,
– nastawienia na sukces ze świadomością, że można go osiągnąć wytrwałością i konsekwencją w działaniu,
– odwagi w podejmowaniu nowych wyzwań,
– zaangażowania, odpowiedzialności i lojalności,
– umiejętności interpersonalnych, niezbędnych w kontaktach z Klientami, personelem, dostawcami, partnerami biznesowymi,
– zdolności przywódczych niezbędnych do bycia liderem zespołu,
– umiejętności podejmowania trafnych decyzji,
– uczciwości.

Nie wymagamy posiadania doświadczenia w branży. 

Osoby, które posiadają niezbędne środki finansowe i chciałyby prowadzić swój własny punkt Mr Hamburger zapraszamy na wstępną rozmowę. Po jej przeprowadzeniu, zweryfikowaniu kandydata i zaakceptowaniu jego kandydatury (zastrzegamy sobie prawo odrzucenia kandydatury bez konieczności podania przyczyny),  ustalamy odpowiednią lokalizację i przeprowadzamy franczyzobiorcę przez cały proces inwestycyjny, aż do momentu uruchomienia punktu.

III. Finanse:

Koszty inwestycji są ściśle uzależnione od kilku czynników:

– wielkości lokalu,
– stanu technicznego lokalu,
– początkowego przeznaczenia lokalu.

 

Minimalna inwestycja wynosi około 150 000 zł netto. W kwocie zawarte są: opłata operacyjna, umeblowanie baru oraz sali jadalnej, wyposażenie w sprzęt gastronomiczny i akcesoria do prowadzenia punktu, opłaty za projekty, sprzęt IT i nagłaśniający, urządzenia POS. Do podanej kwoty należy doliczyć koszty adaptacyjno – budowlane (ewentualna wymiana lub położenie kafelek, płyt KG, WC, instalacji: elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, wentylacji, itd.). Inwestycja w lokal w galerii handlowej będzie mniejsza, a w lokal przydrożny odpowiednio większa.

Zysk z prowadzenia punktu Mr Hamburger w całości należny jest franczyzobiorcy. Zależy on od wielu czynników, np. wielkości początkowej inwestycji, struktury finansowania inwestycji (kredyt, leasing), kontroli bieżących kosztów, efektywności prowadzonych lokalnie akcji marketingowych, lokalizacji punktu, efektywnego zarządzania i zaangażowania w prowadzenie punktu.

Zwrot z inwestycji szacowny jest na okres od około 1,5 do 3,5 lat i jest ściśle uzależniony od wielkości inwestycji, lokalizacji punktu oraz struktury finansowania.

Szczegółowa informacja i wycena zostanie Państwu przedstawiona podczas spotkania, po podpisaniu przez strony umowy o poufności.

Dziękujemy za zainteresowanie naszym modelem franchisingowym i zapraszamy do współpracy.

 

Załącznik

 

biuro@mrhamburger.pl
tel. +48 32 264 56 62